Friday, 11 January 2008

COOKING

PHew- WE COOKING here today- LOL. It was 41C at lunch time and I'm MELTING- so wierd that yesterday I was wearing a light jersey and today don't even want to wear clothes! hahahahaha- even sipping a cold BEER!! and NO I'm not usually a BEER drinker- ( Um unless it's 7.30am in the morning and there is NOthing else to drink- WAHAHAHAHAHA) - but when they are ICE cold and in the bottle I usually drink it to half way ( then hand it to Wayne because it's got warmer- LOL). Oh the funny things we do- hahahaha.

Yippeeeee it's FRIDAY- well it's going to a LONG one today- we have a Bday party and it's being hosted HERE_ hahaha, the friend(Grant) who's Bday it is stays' in a flat so he asked if he could have it at our place- OH BOY!!! Don't worry Jazzy I have the Asprin ready- hee hee. But judging by the weather I see a few * fully clothed swims* tonight(or unclothed in the early morning- wahahahaha) - and yup I'll keep the camara handy( just got to remember to take the pics- LOL, I'm usually enjoying the *laugh too much* that I forget.!


Well today I decided to give you the full reveal on my Grab bag 5- LOL, I did say I would show you as I go- but it's the weekend tomorrow and my sale ends on Monday- so here is an EARLY BAG REVEAL for you-

THERE they are- LOL, the full 5 products- the Swirls and Curls -overlay patterns have grey-tones too- so it's easy to use your magic wand ( continious unchecked) - that way it picks up the same colour all over the page - easy for you to recolour. Wound and bound 2 - is well just that- LOL, 6 different PNG files for binding or wrapping. Swirl-ems- grunged swirls to use as overlays or patterns, or add layer styles to them for different effects ( samples are included in the file) , Metalics- Gold - Ribbons, ties and wraps in shiny golds, also made to greyscale so you can make them any colour to match your LO. Vintage florals-overlays, 5 textured floral designs that have a vintage feel to them. Great for making papers and elements.

They will still ALL BE UP AT $8 in my bag- so if you like what you see- you can grab it here before Monday cause then they will all go up individually-

And here are a few more LO's too

Here one from PK Doll- She used my bag as well as a kit by Carena at Scrapbook max. Thanks Paula it's Gorgeous!


And Silvia with a LO of her daughters on Christmas morning- LOVE THEM- Hee hee, now you at least know what products they have been *sneaking* in all their LO's.

And Doodle our wonderful CT team member has a freebie kit up on her blog today too- go check it out and remember to leave her some love for her awesome gift.

And talking of gifts- LOL- Wayne just arrived home with this HUGE BOX!!! WOOOOOHOOOOOOOOOOO, ok again- WOOOOHOOOOOO- I got a new PUTER ( well the box!!)- Hell it's all soooooped up for all my graphic designing!! I am sooo excited!! So Nathan will now get mine ( which is only a year old) and his can go to my dad! Bunny- I'm sending you all the stat's- LOL, Bunny is our resident PC BRAIN!! hahahaha - but oh I am just in my *knoppies* here ( have actually no idea how to translate that in English- means I'm so excited I could pee in my pants-ROTFLMAO- well that's as close as a translation as I could think off!-WAHAHAHAHA.

And here is the Blue- Sew Pretty. Thanks so much for all the wonderful compliments on the pink one- hee hee, I have a niece now that I need pink things for you know- LOL. Well I'm off to PLAY with a new PC- YIPPPEEEE- http://www.4shared.com/file/34534177/63d2b4e2/kb-sewpretty-blue.html - I hope you all have a SUPER DUPER fun weekend- keep safe, -
loves and hugs Kim

27 comments:

.: Kristine :. said...

Woohooo!!!! Thanks so much Kim!!! Have a riot this weekend! Wheeeeeeeeeee!!!!

Melberry said...

A new PC? My favorite kind of new toy!! CONGRATS. You must want the BD party guests to hurry up and leave so that you can get it set up to your liking. Thanks for the new SewPretty; it's terrif. HUGS, Melanie

LindaJD said...

Wow this is Gorgeous!! TYSM Kim :)
OOhhh New PUTER!! wonderful! I got me a new laptop but it has Vista and I am struggling with it, I HATE it infact :( but have to keep at it..I hope all goes well with the party, have one for me :D

Sharon aka Scrapcat4914 said...

Hope you have a GREAT PARTY WEEKEND!!!!
TY so very much for both of these AWESOME frames!!!!!!!!!!

Renée said...

Gosh, I'm only getting in here now. been playing too much with the new pressie you gave us this morning. Can't wait till the ladies get a looksee at that.

Thanks. I swear you're living in my head. We're getting twins in the family soon and we know their sexes, yup you guessed it, a boy and a girl and this is going to be perfect for their first LO.

Send some of that heat up here, it's still raining. I have toerot I tell you. Went for a ride on the bike at 06:00 this morning and I got drenched, but it was all worth it. 4 days without riding my baby and I was stressing.

Have a ball at that party tonight, I just started. Just poured me a Spice and Appletiser.

Mrs. Miles said...

You're cookin and I'm shivering my lil buns off over here! Actually woke up to tons of big fat flakes falling... but its so mild I'm sure it won't stay.

You will be in computer - lovin' heaven for the next bit and I can't wait to see what creations you make!

Have a terrific weekend, and thx for the beautiful embroidered frame.

~ Barb

Anonymous said...

Gorgeous frame, thank you!

Patamomma said...

Kim, sounds like you have a busy life planned indeed. THanks for the blue version. I already used the cute pink one last night on a layout of my friend and her new baby granddaughter. Thanks so much for your hard work. Patty

Bunny said...

woohoo...
Kimmie now has a monster y'all! Look out! lol....

Beth said...

You lucky girl! I'm sending digital 'waves of envy' in your direction! A new computer???? FUN! We're working on getting one too..... I can't get to 'designing on my own' without one!!!! (I don't have enough memory to design large files! LOL! Yup.... my computer is THAT old!) Have a blast at your party tonight! (Have fun skinny dippin'! Ha!)

EAL Designs2 said...

Wow awesome grab bag Kim, and thanks for the freebie. Saddly my bank account is byond empty, lol.
Thanks for the great frame, and have a great weekend, sounds like you will
Hugs, Lisa

myscrapbook said...

Love the blue as much as the pink. tfs

Dracowin said...

Thank you for the pretty freebie!
Have a wonderful weekend!

Shannon said...

Thanks Kim! Have a fantabulous weekend!

Janet.nl said...

Beautiful frames Kim. Thank you.
Ik ben ermee in mijn "nopjes", as we say in Dutch. Which means, I'm very happy with it. (But I keep my pants dry!)
Don't know if I kept it that way, when my hubby came home with a new computer!
Congrats with yours! (Both, hubby and PC)
Have a nice weekend!

aquascrap said...

Thankyou for this equally as gorgeous blue frame, Have a blast at your party and gl with the new 'puter. You stay safe over the weekend

Jan said...

Oh my these frame are going to be used soon. They get a A+++++++
Thank you so very much, Kim.
Congrats on the new computer.

Ms Kittie said...

Thank you for the SewPretty. Lot of envy here, new computer. Wish my hubby with come home with a gift like that. Have a great weekend and remember to take pics at the party. See you on down the road. That is a Oklahoma saying.
Big hugs for you.

Maria said...

Thank you! The DigiFree freebie search engine is going to list this blog post today.

Jazz said...

Thanks for the beautiful frame..love it..and a BIG congrats on your new computer..can't wait to see all the new goodies you make..You are one lucky lady..have a great time at the bday party..
Girls all the layouts were awesome today..love all of them..hope everyone has a safe and great weekend..hugs from me

Goog said...

These frames are so cute. Thank bunches.

lovetocraftbetty said...

Thanks for another gorgeous frame!

Enjoy your hot weather - we're getting snow here in western Canada!!

† Keka † said...

Beautiful Frame!!!!! I loved!!!!

nancypinct said...

This is lovely! Thank you Kim for this very nice gift!

Fantacy so Sweet-n-Stuff... said...

girl i woulda been better off had you NOT shown your grab bag ;) lol now i CAN'T resist it....sounds like this weekend has probably been a total blast! ty ty ty ty for sharing so much with us all the time, you are a doll baby!

olga9999 said...

I so much envy you right now. :( It's been nothing but rain, cold and a bit of snow since the year started here and you are enjoying the good and warm weather. :( And to make matters worse it's raining in a very Irish way, 30 minutes rain, 30 minutes clear, 30 minutes rain, 30 minutes clear, so you pretty much find yourself trying to do go to places during the 30 minutes clear. LOL

Congratulations on your new computer, I'm sure you're going to make a lot of use from it.:)

And many thanks for the pretty frame, it's very original and beautiful. :)

Best wishes. :O)

verabear said...

it's sew-pretty! thank you :)