Friday, 11 December 2009

A fresh Start

Jumping on early today as I have a Christmas list that needs getting stuck into ( well that's until my son comes home with my car- BWAHAHAHA). Yup, I've lost it officially. At the moment I'm lucky to see it for about 10 minutes a day. But he has been warned that today is MY day and I have to get something done or I'm going to be in big poofooo! lol.

I'm a really patient person EXCEPT when it comes to queues! OMG, I just can't handle standing in long queues for anything and I KNOW if I leave my little list any longer I'm going to be throwing things back onto the shelves and walking out with nothing- OY. I sooo hate the Christmas crowds- lol.

But as Bunny so politely told me that I have to show you my MOUNTAIN today- BWWWWWAHAHAHA ( yeah, I made the pet peeve booboo of spelling peek as peak without thinking!- but I'm blonde and I stand BEHIND my hair on that one- hahahaha)

A Fresh Start, a Brand New kit I started out in Blue's,Whites and Silver, a NEW YEARS, Fresh Start kit for those party or dramatic photo's.

I then decided a bit of red pop would be good( I LOVE my reds- lol) and when putting it all together on the previews I realized it was similar tones to my Friends Series Deon Kit!

We Had a good giggle- but my CT LOVED it that way and have used little elements from BOTH Kits in there stunning LO's as they actually compliment each other so well! WOOT!

Wanna see it now???kb-afreshstart

A Fresh Start

$6.00 $3.90
Save: 35% off

kb-afreshstart_01_LRG

Kit Contains.
13 JPG 12x12 papers
55 Elements, and 1 full Alpha- upper,lower,numerals and common punctuation's.

kb-afreshstart_02_LRG

Some 100% Close ups

kb-afreshstart_03_LRG

kb-afreshstart_05_LRG

And of course my Wonderful CT have been busy creating AWESOME LO's again! These girls WOW me with their creatively!armina-afreshstartBy my Friend and Fellow Designer Armina ( thanks GF!!)

bed_wh10By Bekah_E

AFreshStartaBy Renee ( who has just uploaded this and already got Bloom of the Day for it!-CONGRATS GF!)

For-your-entertainmentBy Jenni ( shoooooooo- YUM! lol)

2ed4ahf By KristineKim_FreshStart_LO1By Diana

Who also has this page as a FREEBIE QP for you

KB_FreshStart_QP_PreviewYou can PICK IT UP HERE.( just allow time for posting ;-).

Partytime By Ruthy

Who has this amazing LO as a FREEBIE QP for you too! WOOT

folder-12 You can PICK IT UP HERE.

kb-Classical

And Of course I had to use my CLASSIC beautiful friend for this kit- this is ROCHE ;-)

I also made you up a Cluster frame freebie to match the kitkb-AFS-clusterframe

You can GRAB IT HERE.

Hope you all have a FABULOUS weekend and I think I'm taking my man for a drink with the friends this evening ;-) Until Monday- BIG HUGS and LOVES

18 comments:

Caryn said...

Oh my WORD this is STUNNING! I was so excited to see the colors yesterday - my faves ;) And once AGAIN you have pulled off a stunner of a kit.

Enjoy your shopping today... hope there aren't too many crowds - the Pav here has been a ZOO!!!

Sharon aka Scrapcat4914 said...

Good morning Sweety!!!!!!
I sure hope that you manage to knock alot of things off your list today!!!!!!!!!!
Your not alone in hating to wait in long lines as I'm the same way & I ALWAYS do my shopping very early in the morning!!!!!!!!!! LOL
As AWAYS another MAGNIFICENT kit!!!!!!!!!!!!
BUT this time I'll have to wait to buy it as i've no pennies to spare!! LOL
TY so very much for the GORGEOUS cluster frame & for sharing all the GORGEOUS LOs!!!!!!!!!!!!
HAVE a GRAND weekend!!!!!!!!!!!
HUGE GIANT HUGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda Walton aka bobbysgirlforever said...

WAAAAAY past my bedtime, but had to peek and I am SPEECHLESS! Imagine that!

TOTALLY gorgeous, of course, and the EYE CANDY is BLINDINGLY beautiful! WOWSERS!

Kim, I TRULY adore this color palette - it is SO versatile and FUN!

I hope the queues are kind to you and that you are able to take care of your Christmas shopping since someone we know has the car all the time now! ROFL! Bless him!

Yes, I am up WAY too late, but I did get 'er done so I can now sleep and await my daughters YAY or NAY on the wedding invitation! LOL! Hey, at least she has not fired me ... YET!

Take care lovey and please know that you are in my thoughts ...

XOXO

Tammara said...

Thanks for the Freebies, the new kit is gorgeous!

WORD TO THE WISE: Shop on line, girl! Go to www.zazzle.com and you can put YOUR OWN DESIGNS on mousepads, coffee cups, t-shirts, aprons, hats, etc. and there's still time to get stuffed shipped for Christmas WITH NO QUEUES (AND you can shop with a cocktain in one hand if you like).

Dinphy said...

Wow, awesome! All those strings and ribbons look great.
Thanks for the cluster, it's beautiful!

Hezalin said...

This is gorgeous! I'm gonna have to pick it up. and thanks for the cluster frame, awesome as always!

VJ's Scrap Room said...

Good Morning Kim:)
I know what you mean about standing in line.I don't know of one single person who has said to me..."I LOVE doing this".LOL Hope you get all of your Christmas shopping done and are still able to keep the Christmas spirit with you.:)You could yell "Fire" but then we would be reading about you being trampled or stuck behind bars.hehe It sure would be an interesting weekend though.hehe
I LOVE this kit! The colors are so pretty and you always do such a beautiful job on them.Still trying to get Jim to let me have paypal or use a credit card..but he knows me and it would HAVE to have a limited amount on it.LOL Still..if I beg,plead or bargain..it just might happen.hehe
LOVE your GORGEOUS cluster frame!! Thank you so much for sharing it with me.:)
Have fun shopping!:)
Hugs,
Valinda

CBH-Freebies Search said...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 9 post on Dec. 11, 2009. Thanks again.

A-liya said...

Absolutely stunning!
Really love this beautiful kit! And this cluster freebie is sooooooooo gorgeous!!
Thank you sweetie!!

Digi Free said...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 11 Dec [LA 02:00pm, NY 05:00pm, UK 10:00pm] - 12 Dec [OZ 09:00am]).

Lori said...

Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

canpeg said...

Thank you, Kim. Beautiful, as always :)

Kirsten said...

Thank you so much!

Muma said...

OMG .... you have outdone yourself. Absolutely stunning kit and your CT have created wonderful inspiration. The cluster frame is gorgeous. You are sooooo clever. :D

cathy said...

Thank you so much Kim! I love your work and this one will be perfect for a New Year's Eve pic...

Shanners said...

This kit is beautiful! Thanks for the cluster frame.

Kirsten said...

Thank you so much!

clubiani said...

thank you for sharing!